Smoothie z jarmużu, banana i jabłka


 

Smoothie z jarmużu, banana i jabłka to pyszna bomba witaminowa, którą warto rozpocząć dzień. Jarmuż jest bogatym źródłem żelaza, wapnia oraz witamin. Osoby dbające o linię powinny zainteresować się tym warzywem, ponieważ jest niskokaloryczny. Ten zielony koktajl doda Wam energii na cały dzień i wzmocni. Polecam 🙂

Składniki:

  • 60 g jarmużu
  • 1 banan
  • 1 jabłko
  • 3/4 – 1 szklanka wody mineralnej
  • 1 łyżka soku z cytryny
  • syrop klonowy lub miód (opcjonalnie)

Przygotowanie:

Jabłka obrać, usunąć gniazda nasienne i wrzucić do kielicha blendera. Dodać obranego banana, jarmuż (grubsze łodyżki można oderwać), sok z cytryny i wodę mineralną. Dokładnie zmiksować do uzyskania gładkiej konsystencji. Opcjonalnie dosłodzić syropem klonowym lub miodem.

Smacznego 🙂

To też może Cię zainteresować:

Smoothie pomarańczowo-dyniowe z imbirem

Smoothie z melona, mango i soku pomarańczowego




 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *